xoves, 6 de febreiro de 2020

Polo inverno, a ovelliña danos la.

O frío está aquí. O inverno vai convivir con nos uns meses e debemos abrigarnos. As nenas e nenos de 4º de Educación Infantil están traballando moito para non pasar frío e é por iso que lle están a pedir la , á ovelliña, para abater o frío.

A pesar do frío, poidemos disfrutar igualmente e  fixemos o noso boneco de neve, pero primeiro aproveitamos para manipular a "neve "e para deixar voar a nosa imaxinación. Unha vez que o fixemos, con moita delicadeza, engadimos o nariz, os ollos e a boca, repasando así algunhas das partes da cara. Despois continuamos polo corpo engadindo brazos e....seguramente vexades poucos así pero..., as peques e os peques consideraron que necesitaba unhas pernas, e aquí están.


Para poder abater tanto frío , a nosa ovelliña, que xa levaba uns días pola clase....comezou a darnos lá para poder facer as prendas de abrigo e así pasar un bo inverno. Con esta actividade, intentamos traballar a motricidade fina e ademais seguir traballando o esquema corporal. Tamén nos iniciamos na lecto-escritura, agora que xa case sabemos escribir o noso nome.... toca escribir tamén o da ovelliña. 





 Que ben cosen as nenas e os nenos de 4º de Educación Infantil!!










Como ben sabedes, se aprendemos dunha forma divertida sempre pode ser máis doado, por iso as peques e os peques xogaron coa "caixa das sorpresas". O/a peque metía a man e debía adiviñar a través do tacto que había dentro e o resto de compis ían facendo preguntas para adiviñar que era. Tamen xogamos ao "quen é quen", onde o/a peque poñía as gafas cunha imaxe e debía adiviñar que imaxe tiña polas pistas que lle daban os seus compis. Ao principio era un pouco difícil non poder decir a palabra, pero pouco a pouco foron desenvolvendo técnicas de pensamento para non decir o nome. Contamos ovellas dunha forma moi divertida , fixemos quebracabezas e fixemos parellas de iguais coas ovelliñas, cada ovella coa súa parella.




Tamén aprendimos da man da nosa pizarra dixital , xogando a xogos de memoria, iniciación na lecto-escritura....





Aproveitando que nos gustou tanto este conto, decidimos levalo á casa para ler. Agora a nosa mochila viaxeira anda de casa en casa, axudando ás peques e ós peques a desfrutar da lectura e así poder compartir coas súas familias este precioso conto. Atentas e atentos , se aínda non chegou á túa casa podería estar a chegar. Recordade tratar o conto con moito cariño para que outras e outros peques poidan seguir desfrutando.




Para rematar este proxecto, fixemos as ovellas de cores que nos axudaron a comprender que todos somos diferentes. Non temos a mesma cor de pel , pero no que si coincidimos é que nos gusta que nos traten ben, nos digan cousas bonitas, nos axuden, compartan con nós....



E así aprendemos un montón de cousiñas no Colexio Cid, esperemos que vos guste moito e xa sabedes, se tedes frío, podedes pedirlle á nosa ovelliña un pouco de la. 

luns, 3 de febreiro de 2020

CELEBRANDO O DÍA DA PAZ

En 4º de Educación Infantil, seguimos traballando a importancia do respecto e como hai palabras que nos poden facer sentir mal ou ben. Tamén decoramos a nosa aula cunhas fermosas pombas que se levaron á casa para vixiar e axudar a cada nena ou neno a seguir por ese camiño, esforzándose cada día para que todos poidamos sentirnos ben. 
















Ademais aproveitando o proxecto de Ovelliña dame la que estabamos a facer, fixemos ovellas de diferentes cores para así poder falar e comprobar que todos temos diferente cor de pel e que todos debemos ser respetados e tamén coloreamos diferentes mans de distinta cor para o mural conxunto do cole.






En 5º de Educación Infantil traballamos a simboloxía da pomba da paz, o seu significiado e o por que de ser unha pomba a que representa a paz. 



Tamén colaboramos no mural conxunto do Colexio pintando colaborativamente as nosas mans para a paz. Timos moi en conta que as nosas mans poden servir para facer cousas boas ou cousas malas e na nosa man está elexir ben.


Os nenos e nenas de 6º de Educación Infantil traballamos con moita alegría co símbolo hippie que reflexa a Paz e o amor mundial. Decoramos de mil cores os nosos colares afianzando a motricidade fina e a imaxinación. Despois recitamos un anaco do poemario " O libro dos bicos" e fixemos unha chuvia de palabras fermosas : calma, amizade, amigo, bico...que servirán para os próximos días inventar o noso poema da Paz, fomentando así o diálogo espontáneo.







Tamén fixemos a nosa relaxación diaria representando o símbolo hippie e para rematar  saímos ao patio a celebrar con todo o colexio o feliz día de convivencia.



En 1º comezamos realizando os nosos propios monecos e a través deles aprendemos o que significaba a palabra descrición e as palabras que adoitamos usar para describirnos. Decatámonos de todas as diferencias que existen entre nós pero como di unha das cancións que aprendemos "aínda que sexamos diferentes por fóra, todos os nosos corazóns soan igual". Por iso, convivimos todos os días axudándonos uns aos outros e  resolvendo os nosos conflitos a través do diálogo e da comunicación, intentando escoitar e dicir palabras bonitas.



Tamén realizamos diferentes manualidades recortando moito e traballamos a lectoescritura lendo e aprendendo cancións e poesías relacionados co tema en diferentes idiomas e coñecendo o que era unha rima. Ademais lemos diferentes contos en galego e castelán realizando " A hora do conto". Nela aprendemos o que é un título, uns protagonistas, o lugar onde se desenvolve o conto, o tema do conto e o máis importante: que é o que nos ensina cada conto para mellorar a nosa relación cos compañeir@s.





E aproveitando que coa canción "Siente la paz" repasamos os 5 sentidos e coa profe de música preparamos un baile con lingua de signos, tamén coñecimos a través de Caillou como pode ser a vida dunha persoa con discapacidade auditiva e outra con discapacidade visual. Aquí vos deixamos os enlaces aos vídeos: 




En 2º, 3º, 4º e 5º de E.P. realizamos diferentes actividades plásticas para decorar a nosa aula e o cole.







Na materia de Valores de 6º, en colaboración co resto de compañeiros/as, realizamos unha exposición fotográfica  titulada "Black? White?" baixo a premisa de que cor é o lapis de cor carne? para demostrar que todos somos diferentes e que non existen as persoas "blancas" e as persoas "negras".
Basámonos nunha exposición da fotografa Angélica Dass sobre a beleza da cor do ser humano.  Ela Empregou o código Pantone para clasificar cada cor, nós traballamos co Paint 3D para tomar a mostra de cor de cada alumno/a e creamos o noso propio código para clasificar as nosa pel




E coa mestra de música, Cris, todo os alumnos e alumnas do cole, preparamos tres actuacións moi especiais para destacar a importancia deste día tamén moi especial: Día da Paz de Pablo Díaz, Que bonito de Soraya e No dudaría de Antonio Flores.








Deixámosvos as recomendacións da Biblioteca para esta data tan sinalada:



Nesta última foto podedes ver o resultado do traballo de todos os nenos e nenas do cole. 
Parabéns peques!!!! Sodes tod@s uns artistas.





venres, 31 de xaneiro de 2020

RESERVA PRAZA curso 2020-2021

Resultado de imagen de ies rafael dieste

A reserva de praza no IES Rafael Dieste para o alumnado que finaliza 6º curso de educación primaria no noso centro pódese facer a través de internet ou entregando o Anexo I  na Secretaría do colexio. O prazo é do 1 ao 17 de febreiro de 2020, ambos incluídos.

martes, 28 de xaneiro de 2020

Educación Infantil celebra os aniversarios de todas e todos os peques.

Este curso, igual que os anteriores, celebramos os aniversarios o propio día, pero ademáis fixemos un aniversario onde celebramos que todos tiñamos a mesma idade, pois moitos deles cumpren en vacacións e non podemos desfrutar dese momento. Así, para que ninguén se quede sin celebración, decidimos facelo en conxunto.





En 4º de Educación Infantil, celebramos que todas e todos temos 3 aniños. Sopramos a nosa vela e degustamos un montón de froitas coa nosa tarta tan colorida e tamén comimos un pouco de chocolate e gusanitos para rematar.






























En 5º de Educación Infantil tamén sopramos as 4 velas porque todos temos 4 anos,


 e dimos boa conta da tarta de froitas!
 
  Na clase de 5 aniños foi unha grata sorpresa atoparnos cunha tarta tan colorida e de froitassssss!. Estaba tan boa que nuns minutos estaba rematada!!! Aínda así deunos tempo a repasar as froitas en inglés e a contar os arándanos que tiña a tarta. Tamén sopramos varias veces  as cinco velas e para rematar falamos da importancia da froita e bailamos "O baile da froita".











domingo, 12 de xaneiro de 2020

Os Reis Magos de Oriente

Neste ano 2020, os Reis Magos de Oriente deixaron, de novo, agasallos para os nenos e nenas do colexio Cid. Como din eles "debemos ser moi bos" porque xa é o segundo ano que os deixan no cole. 

Aquí podedes ver os diferentes tipos de agasallos, a maioría deles educativos, e o ben que o pasan os nenos e nenas con eles tanto nas súas aulas coma na biblioteca.














Ademais as familias dos nenos e nenas de 6º de Educación Infantil mandaron tamén xogos e xoguetes das súas casas para que os seus fillos e fillas compartiran c@s compañeir@s do cole.



domingo, 5 de xaneiro de 2020

El club del puzzle

Este ano, en vista do éxito do curso pasado cos quebracabezas no tempo de lecer na biblioteca, constituímos " El club del puzzle ". Empezaron uns poucos nenos e nenas de terceiro e cuarto pero cada vez apúntanse máis nen@s a unir as súas mentes para conseguir un obxectivo común. Temos ata un secretario que vai apuntando aos novos socios e socias. Ademais de desenvolver o traballo en equipo, a construcción dos quebracabezas ten outros moitos beneficios:
  • Mellora a capacidade de resolución de problemas.
  • Traballa a agudeza e memoria visual.
  • Favorece a capacidade de análise e a elaboración de estratexias.
  • Xera satisfacción e eleva a autoestima.
  • Mellora a atención.
  • Mantén activa a curiosidade.
  • Desenvolve a tolerancia, a paciencia e a adaptación ante as dificultades.
  • Axuda a ser máis ordeados e adquirir bos hábitos como a constancia.

Nas seguintes fotos podedes ver os quebracabezas feitos durante o primeiro trimestre.








Ata estreamos un quebracabezas que levaba sen abrirse máis dun ano. Mirade que cariñas de alegría ao quitar o plástico e que caras de satisfacción ao acabalo.



Tico e os nenos e nenas do "Club do puzzle" agardamos as vosas visitas na biblioteca nos segundos patios.