CURSO 3º EP

Ánimo!💪 Xa estamos na oitava semana. Cada vez queda menos.

Lembrade que este traballo é orientativo. O máis importante 

é non aburrirse e non esquecer o aprendido.  Mirade 

sempre o blog,👇estaremos en contacto.




Traballo para o xoves 14 e mércores 15

Para os que non fixéchedes o detalle para a familia, 

mándovos esta páxina.

Pincha aquí


Hoxe e mañá imos traballar sobre a familia.

- Empezamos vendo estes vídeos:







Copia o poema:

Receta para una familia feliz


Para hacer una familia
nunca te deben faltar
Los siguientes ingredientes...
No te puedes olvidar: 

- Caricias, mimos y besos
en abundante cantidad.
Bien mezclado con dulzura,                    
cariño y complicidad.

- Respeto, tolerancia y
mucha comunicación.                                      
En algunas ocasiones
añadir también perdón,                     

Tamizar las diferencias
con algo de comprensión.
Evitar que se hagan grumos
de pelea y mal humor.

Luego llevar al horno
sin descuidar su coción.                                                      
Desmoldar con paciencia,
y espolvorear con unión.


- Significado de : tamizar y espolvorear

¿Cuántas estrofas tiene el poema? ......................

¿Cuántos versos tiene cada estrofa?.....................

¿Cuántos versos hay en total?, utiliza una operación matemática 

para hacerlo rápido, sin contar. .....................

¿Qué palabras riman en la primera estrofa?.....

Y en la segunda? ¿En la tercera?...................

¿Qué tipo de texto es?


- Describe a cada membro de túa familia, en galego. (Tres 

liña para cada un, aproximadamente).


- Fai a árbore xenealóxica da túa familia, (páxina 87 do libro de 

sociais).


- Escribe algunha norma que aprendiches na familia.


- Enumera as etapas da vida e escribe algunha característica de 

cada unha.


Algo de números:

¿Cuántos años tenéis entre todos los miembros de vuestra 

familia?

¿Cual es la diferencia, en años, entre el mayor y el menor?

Si cada uno tomáis 6 galletas al desayuno, cuántas galletas

tomáis a la semana? ¿ y en el mes de mayo?


Relixión.

Para os nenos que teñen relixión, mando uns vídeos, para ver esta semana.

Corriximos o de onte:
4.- Querido xornalista:
Encantoume a reportaxe sobre o banco de alimentos. No colexio realizamos unha colecta de alimentos básicos: arroz, leite, legumes, aceite...
Unha aperta, Mónica

5.- Rapaces, por que vos gusta tanto o fútbol sala?
Polas seguintes razóns: é un deporte de equipo, xogamos nenas e nenos xuntos, é moi divertido...Pasámolo moi ben, facemos exercicio, fomentamos o compañeirismo e todos nos sentimos igual de importantes.
7.- o ditado o corrixides vós.

Naturais:
1º.- A araña. 2º.- Ao mosquito. 3º.- O verme. 4º.- O caracol



Educación Física do 11 ao 15 de maio

Nesta semana onde celebramos o día da familia, para que o exercicio físico na casa tamén sexa algo familiar no que participemos todos, aquí vos deixo este vídeo no que espero que pasedes un bo rato. Poñede ropa cómoda e a facer exercicio xuntos!


Esta semana imos repasar as distintas partes do corpo. Debaixo os poño un vídeo para ver, e tedes que responder á pregunta:
  • Cales son as partes que forman o tronco?



Aquí déixovos unha cantiga por se queredes bailar e cantar repasando diferentes partes do corpo.


Reto da semana:

Senta cun familiar no chan e lombo contra lombo. Poñede un coxín entre vós, e erguédevos sen usar as mans, sodes capaces?


Envía a resposta á pregunta e o reto ao meu correo dicindo se o podo inlcuir nun vídeo de retos de alumnos/as de todo o cole.
Correo electrónico: edu.fisica.alfonso@gmail.com


Inglés do 11 ao 15 de maio

Esta semana imos traballar o tema da familia, 

repasar cómo se din en inglés palabras que xa 

coñecedes como mamá, papá, avó, avoa, irmá,... e 

aprender outras novas como tío, tía, primo/a.

Aquí tedes unha historia de Steve and Maggie. 

Watch, listen and enjoy!


Agora repasades o vocabulario facendo clic en cada imaxe deste xogo-diccionario

E practicades o aprendido con estes xogos interactivos. Play and learn!

Este semana non tedes que facer ficha. Xa que o

15 de maio é o Día da Familia, a tarea é

DISFRUTAR DA MARAVILLOSA FAMILIA QUE TEDES. Happy family day!


Traballo para o mércores 13

Como sempre empezamos cunha lectura, hoxe en castelán.
https://www.mundoprimaria.com/lecturas-para-niños-primaria
Do libro de lectura "Algo más que un diario". Ou tamén  dun 
libro de contos calqueira.

  • Seguimos repasando las palabras que acaban en -d, -z e -y.
  • Y para repasarlas vais a hacer la página 127 del cuaderno de lengua.

En lingua repasamos os dous puntos: 

  • Antes dunha serie: Ao colexio levo: libros, cadernos...
  • Despois do saúdo nunha carta, queridos avós:
  • Antes de repetir as palabras exactas que di alguén, mamá díxome: - tes que levantarte.
- Despois de repasar, facedes os exercicios: 4, 5 e o ditado 
número 7 da páxima 149.


- E agora para pensar... Adiviña quen é o intruso da páxina 19 de naturais.
lembrade facer algo de traballo do libro "101 tareas"Os que non o teñen, poden facer fichas.

Hoxe toca traballar cos libros!!! 👀👆😊

Relixión.
Para os nenos que teñen relixión, mando uns vídeos, para ver esta semana.




Correximos o anterior:
Solución as adiviñas. 1ª as formigas, 2ª a letra a
El cuento, me lo tenéis que mandar.
Problemas:  
1º.- 10 + 6 + 24 = 40 €
2º.- 14 + 13 = 27
       40 - 27 = 13 amarillas
3º.- 5 x 2 = 10 naranjas que comieron los chicos
      30 - 10 =20 naranjas que quedan.

Xa tedes o detalle para a familia, feito? Os que non tedes, 

a que esperades?

________________________________________________


Traballo para o martes 12


Como sempre empezamos cunha lectura, hoxe en galego.




Ou tamén  dun libro de contos calqueira.



Lingua galega




Hoxe imos repasar o uso da coma. Xa o traballamos en lengua 

castelá, e en lingua galega é o mesmo.

Uso da coma:

  • Para separar elementos dunha serie: luns, martes, mércores....

  • Antes ou despois dos nomes das persoas ás que nos diriximos: 

Sabela, pecha a porta.

Facemos os exercicios 1, 2 e 3 da páxina 148

  • E para poñer as neuronas a funcionar....
Dúas adiviñas:

Cen damas mouras                 

van polo camiño, 

nin erguen po

nin fan bullicio

ata deixar a carga do trigo.
            _________________

Estou no mar e non me mollo,

estou no lazo e non te ato,

estou no aire e non me caso

estou na igrexa e non son santo.

Vocabulario: Mouras = negras,  mollo = mojarse.
                _________________

Lingua castelá


Escribe un cuento fijándote en los dibujos. Ponle un título. 


Ficha de matemáticas:






Relixión.

Para os nenos que teñen relixión, mando uns vídeos, para ver esta semana.





Correximos o anterior:  

Ordenamos:
 El lunes empieza la semana.
hasta el miércoles todo es normal.
Luego viene el día de repasos.
El viernes cerramos con deportes.
      ______________

Parte desde su primer paradero
El segundo paradero es en Chorrillos.
Luego sigue hasta barranca.
Su cuarto paradero es en Lima.
Llegando finalmente a Comas.
Cuentas:
1.092                1.560           2.430          1.890
3.192                1.152           1.440          3.744
1.884                4.380           2.490          4.842
5.418                   900           3.708          4.296
  920                    942               624         1.225
Sociais:
5.- usamos para medir o tempo : o reloxo e o calendario. hai que debuxalos.
6.- > a < Lustro, século, ano, hora, minuto e segundo.
7.- Dous lustros son dous anos.
    Unha década ten cinco bienios.
    200 anos son dous séculos.


______________________________________________

Traballo para o luns 11

Dia 15, día da familia. Deixovos de novo esta páxina, por se

 alguén non empezou co detalle para a familia.

https://www.youtube.com/watch?v=Qg50IGNJZgM


Lingua castelá


Como sempre empezamos cunha lectura, hoxe en castelán.


https://www.mundoprimaria.com/lecturas-para-niños-primaria

Do libro de lectura "Algo más que un diario". Ou tamén  dun 

libro de contos calqueira.


  • Ficha: 




Matemáticas

  • Ficha:

Repaso da táboa: 2, 3, 4, 5, 6.

Ciencias sociais

Empezamos vendo estes vídeos:


  • Estudar o cadro da páxina 89.  Outras maneiras de medir o tempo.  
  • Exercicicios 5, 6 e 7 da páxina 89.

Correximos do anterior.

5.- Falsa. A nena pide un abanico (abano).
Falsa. Un mozo achégase a Paco, "o gato".
Verdadeira. O programa de radio transmítese cada sábado.
Verdadeira. O protagonista é porteiro dun equipo de fútbol sala.

6.- Tendes que mandarmo para correxir.

7.- Paco, o gato, converteuse en porteiro polos saltos que daba e o fillo da súa dona deuse conta e fichouno de porteiro.Cos cartos que gañou montou unha casa protectora de gatos abandonados.

8.-" En antena" quere dicir que se está emitindo nese momento. Antena é unha palabra polisémica, é dicir, ten máis dun significado.

Restas:
1.918            1.165                4.537
2.325            2.266                6.398
1.343            1.679                3.652
2.117               810                1.095 
1.445            1.157                1.741

_______________________________________________



Educación en Valores ( martes 12 y 19 )

Ola chic@s!
 Sei que estades ben porque a profe Luz, me dixo que vos estabades ben, e que vos estabades a portar estupendamente.

Temos que traballar tamén a materia de valores. Esta semana vamos a traballar a familia. A parte dos vídeos e da lectura, tedes que contar nun folio,como é a vosa familia. Despois mandádela o correo: los17dinámicos@gmail.com.

Moitos bicos.






Educación Física do 5 ao 8 de maio
Esta semana imos aprender a saber cales son os mellores alimentos para crecer fortes e con boa saúde. Os alimentos son os que nos dan a nosa enerxía, así que se son alimentos saudables creceremos mellor e máis sans. A continuación tedes un vídeo que explica que alimentos podemos comer máis e cales podemos comer, pero en pequenas cantidades.


Que aprendemos? Escríbeme no correo, 3 alimentos que poidas comer todos os días.

Ademais de comer ben, temos que acompañar as comidas saudables con exercicio físico. Así que esta semana, repetiremos coa sesión de moverse na casa.


Reto da semana:
Escribe unha pequena mensaxe nun folio, pégate esa mensaxe ao revés no peito, fai un pino contra a parede e sácate unha foto onde se poida ler. Poder dedicar a mensaxe a quen ti queiras Aquí tedes o meu reto!



Envía a foto ao correo: edu.fisica.alfonso@gmail.com


Inglés(semana do 5 ao 8 de maio)


Esta semana imos repasar os nomes de obxectos da clase e aprender algún novo.

Watch, listen and enjoy!
Aquí tedes uns vídeo para que aprendades como se din.

Tamén vos deixo a historia que vimos no colexio que tanto vos gustou. Recordádela?


Play and learn!
Podedes seguir aprendendo con estes xogos interactivos.

https://es.educaplay.com/recursos-educativos/5589437-school_objects.html
https://es.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Classroom_objects/Classroom_objects_2_ip35990da

Cut and stick or color and write!
Déixovos unhas ficha para practicar o que aprendestes. Podedes facer unha ou as dúas , se tedes moitas ganas de traballar.  Na 1ª tedes que recortar e pegar nun folio cada obxecto co seu nome debaixo. Na 2º tedes que colorear  e escribir o nome. Se non tedes impresora, podedes elexir unha, facer os debuxos e poñerlles o nome en inglés.




É importante que saiba que os nenos están traballando e que me enviedes cada semana polo menos unha tarea das que poño no blog (foto da ficha, foto do xogo interactivo feito, foto do neno vendo o vídeo, ...). Podedes enviarmas ao meu correo mvillarcambon@gmail.com e non olvidedes poñer o nome do neno/a e o curso.

Moitas grazas. Cruz, mestra de inglés.

Traballo para o venres 8  

Para a semana, celébrase o día da familia (día 15), e despois de  saber que vos gustou tanto a manualidade da golondrina, mándovos un vídeo para que  poidades facer algún detalle para ese día. Espero que vos guste! 😍

https://www.youtube.com/watch?v=Qg50IGNJZgM

 A manualidade dese día mandádema por tokaap ou correo. (pazalvarezluz9@gmail.com)
Lembrade que sempre hai que facer algunha lectura. Hoxe se pode ser, en galego.

De lingua galega, ides a facer os exercicios: 5,6, 7 e 8 da páxina 140 do libro de lingua. Se vos fai falta volvede a ler a lectura. O resumo do exercicio 6, ten que ter 8 renglóns, mínimo.
Tamén estudamos o vocabulario da lectura.

Matemáticas:
Empezamos repasando os termos da resta e da suma. Si en un problema nos piden el total, habrá que sumar, y si nos piden la diferencia, restar.













Ficha para facer:

Seguimos repasando  naturais. Os animais invertebrados, páxinas 12, 13,14 e 15. Podedes volver a  ver os  seguintes vídeos.




Correximos traballo de onte.
Orden alfabético: elefante, gaviota, hormiga, jirafa, mono, pantera y saltamontes.
Ejercicio de puntuar: es muy fácil, sólo hay que fijarse donde están las mayúsculas. En total, dos  puntos y aparte, cuatro puntos seguidos y un punto final.
Orden alfabético: barco, casa, gato, limón, llave, sello, taza y vaso.
Problemas,
1º.   127 - 38 = 89 Kg que recogió
2º.- 158 + 257 = 415 € cuesta el frigorífico.
3º.-  794 - 214 = 580  Kg pesa el oso.

HOXE TAMÉN TOCARÍA INGLÉS E XIMNASIA.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Traballo para o xoves 7


Como sempre, empezamos cunha lectura, uns vinte 

minutos, máis ou menos. Ou si queredes  escoitamos un.


Ficha de lengua.

Problemas. 
Muy importante leerlo bien, hay palabras que nos pueden despistar, tenéis que pensar si el resultado me tiene que dar ¿más, menos?


Lemos a páxina 88 de sociais e hai que saber que meses 

teñen 30 días, cales 31 e que mes  ten 28-29.

Exercicio 5 da páxina 89

Correximos os exercicios de onte:
Da comprensión lectora tedes que mandarme foto (Juan e Daniel xa mas mandaron).
Lectura: 

  1. Os protagonistas son unha nena e un gato.
  2. A estación é o verán, sabémolo porque van á praia
  3. Tiña unha entrevista na radio (RTVG), ás oito da tarde.
  4. A nena puxo a radio porque quería saber quen era aquel gato.
Sociais:

Estou facendo os deberes: presente
O primeiro día que fun ao cole: pasado
As próximas vacacións: futuro.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------..

Traballo para o mércores 6


Comprensión lectora.

Copia, dibuja y colorea la escena.


Mi abuelo vive en una casa de piedra y madera que está rodeada de 

árboles. La casa tiene dos plantas, muchas ventanas y un balcón 

de madera. Es muy antigua y tranquila. A un lado de la casa está la

huerta, donde el abuelo cultiva toda clase de hortalizas que riega

con el agua del arroyo. Al otro lado hay un pequeño sendero que 

conduce hasta un pueblo cercano.


Quero que me mandedes foto deste traballo ou por tokaap ou ao correo e tamén o texto das emocións,
 (lembrade poñer  emoticonas)

  • Lectura da páxina 137, 138 e 139 do libro de lingua.
  • Exercicios: 1, 2, 3 e 4 da páxina 140 do mesmo libro.
  • Ler varias veces a páxina 86 do libro de sociais. Iso vainos valer para sociais, matemáticas e lingua.
  • Exercicio 2 da páxina 87 de sociais.

Hai que ir facendo o traballo do libro "101 tareas". Se algo non sabedes e non poden axudarvos, deixao sen facer e pasades ao seguinte exercicio.

Traballo de martes 5, correxido.

1º Forma de comunicación: Las tres son no verbal: sonido, imagen y gesto.
2º. Cada niño haría algo diferente.
3º. “b” ou “v”.
Bueno, tobillo, abeja, batido, abuelo, bomba, avión, vecino, bandera, verbo, oveja,
sílaba, verano y lobo.

Coloca y suma.

  2 7 3                         3 4 5                      1 8 9                      9 6 
  1 4 2                            1 8                         4 6                   6 1 2 
  + 2 4                     + 5 0 4                   + 6 0 9                + 4 5 0
--------                 -------------             -------------             ------------
  4 3 9                        8 6 7                       8 4 4                1. 1 5 8

8 x 1 0 = 8 0          7 x 1 0 = 7 0                  9 x 6 = 5 4
7 x 5 = 3 5            5 x 8 = 4 0                      6 x 7 = 4 2 

Vertebrados: ra, pardal, vaca e tartaruga

Invertebrados: araña, caracol, miñoca e barbantesa.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Traballo para o martes 5 
Agunhas fotos que me enviastedes. Espero máis. Podedes envialas ao Tokaap ou ao meu correo: pazalvarezluz9@gmail.com









  • Hai que seguir coa lectura todos os días (en galego ou
castelán). mundoprimaria.com/lecturas-para-niños-

primaria (que escollan segundo o  seu gusto).

https://orellapendella.gal/  Páxina en   galego

Vale outro libro que teñades.


  • Empezamos repasando  a comunicación.







Ficha de matemáticas.
Penso que todos tendes o libro de naturais na casa.
Así que tendes que estudar as páxinas 8. 9. 10 e 11. o mércores fago algunha
pregunta.
Exercicio para facer. Clasifica en vertebrados e invertebrados: ra, araña,
caracol, pardal, vaca, miñoca, tartaruga e barbantesa.
Vocabulario:
Barbantesa = mantis relixiosa, pardal = gorrión,
miñoca,verme, lombriga = gusano.

Correximos o traballo do xoves 30.
1.- Forma el singular y escribe una oración.
Reyes: rey, leyes: ley, Bueyes: buey
Las oraciones, cada niño hará una diferente.

2.- Escribe Z o D y sus plurales.
Cruz: Cruces                 paz: paces               (cruz está repetido)
pez: peces                      usted: ustedes         verdad: verdades

3.- ¿Qué significado tiene la palabra tienda? Establecimiento en el que se vende algo y armazón de palos y tela sujeto al suelo y que sirve para dormir al aire libre.
Ejemplos: Fui a comprar pan a la tienda. En la excursión dormimos en una tienda muy pequeña.

1.- Descompón.
1.702: 1UM + 7C + 0D + 2U
           1.000  + 700 + 2
8.961: 8UM + 9C + 6D + !U
           8.000 + 900 + 60 + 1

2.- Número anterior: 900                Número posterior: 1.001

3.- 4.657 = 4.000 + 600 + 50 + 7               6.432 > 6.000 + 300 + 60 + 7
3.169 < 3.691                                             2.974 > 2.749
1.793 < 7.931                                             7. 034 < 7.043
5.760 > 5.706                                             1.569 = 1.569

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Traballo para o xoves 30
  • Hai que seguir coa lectura todos os días (en galego ou
castelán). mundoprimaria.com/lecturas-para-niños-

primaria (que escollan segundo o  seu gusto).

https://orellapendella.gal/  Páxina en   galego

Vale outro libro que teñades.
- Escribe un pequeño texto (seis renglones mínimo) sobre 

cómo os sentísteis los días de confinamiento en casa, 

cuándo pudísteis salir y tomar el aire y qué sentimientos 

tuvísteis los que nos vimos ayer por videoconferencia. 

Podéis usar emoticonos.


Ficha de matemáticas



 Mañá,  día 1 de maio é festivo, non haberá traballo.

Deixovos uns vídeos para facer un tangram. Podedes 

usar cartulina, cartón ou pegades varios papeis ou folios, 

para que sexa máis consistentes.

tangram



https://www.youtube.com/watch?v=wq5RB9s8utM


O día 2 de maio, é o día adicado ao acoso escolar. 

Mirade o blog.


Correximos o traballo de onte:

 Separamos en sílabas: par-que, sol, fa-cil-men-te, co- me-dor, e-le-fan-te, can-ti-ga, can,   ga-le-ga, cor-te.

Clasificamos:
Monosílabas: can e sol
Bisílabas: parque e corte
Trisílabas: comedor, galega e cantiga
Polisílabas: elefante,  facilmente

Ordenamos alfabeticamente:  can, cantiga, comedor, corte, elefante, facilmente, galega e parque.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------    
Inglés (Semana do 27 ao 30 de abril)

Watch, listen and learn!

Esta semana imos repasar e aprender sobre deportes, hobbies e cousas que sabemos e non sabemos facer.Mirade os vídeos.
https://www.youtube.com/watch?v=xTFlJ7rlMh0
https://www.youtube.com/watch?v=9UFo7OwbQKc

Cut, stick and colour!

Déixovos unha ficha por se tedes ganas de recortar e tamén a podedes colorear. Se non tedes impresora, podedes facer vós os debuxos.






Move your body and dance!

E por último, non podemos deixar de movernos. 

https://www.youtube.com/watch?v=w6YbSxMhsQ0




Traballo para o mércores 29
  • Hai que seguir coa lectura todos os días (en galego ou
castelán). mundoprimaria.com/lecturas-para-niños-

primaria (que escollan segundo o  seu gusto).

https://orellapendella.gal/  Páxina en   galego

Vale outro libro que teñades.

Ortografía: palabras que acaban en -d, -z e -y 

  • Las palabras que acaban en -b, hacen el plural en -des. Ejemplo: pared  →  paredes.
  • Las palabras que acaban en -z, hacen el plural en -ces. Ejemplo: luz   →  luces.
  • Las palabras que acaban en -y, hacen el plural en -yes. Ejemplo: buey →  bueyes. 
Depués de haber mirado y saber esto, hacemos la página 126 del cuaderno de lengua.
Lingua galega
Repasamos a separación en sílabas das palabras e clasificamos segundo o número de sílabas.
  • Separa en sílabas estas palabras: Parque, sol, facilmente, comedor, elefante, cantiga,  can, galega, e corte. Exemplo: par - que.
  • Clasifica as palabras anteriores en: monosílabas, bisílabas, trisílabas e polisílabas.
  • Ordena as palabras anteriores segundo a orde alfabética: can, 
Naturais
Empezamos vendo estos vídeos para repasar naturais.




A clasificación en galego sería: artrópodos, medusas, equinodermos, vermes e moluscos. ( gusanos en galego, vermes).

correximos o de onte.


¿Qué tipo de aves son? Migratorias
¿Qué significa beneficiosas y deposiciones? Beneficiosas significa que producen un bien y deposiciones son los excrementos o heces .
¿Por qué son beneficiosas? Porque comen muchísimos insectos.
¿Qué es lo que le molesta a la gente? Sus sonidos tan tempranos y los excrementos.
¿Por qué crees tú que son especies protegidas? Porque son muy beneficiosas para las personas y la naturaleza en general.

Problema.

150 x 25 = 3.750 insectos.
150 x 100 = 15.000 insectos.

Educación Física (Semana do 27 de Abril ao 1 de Maio)
Esta semana xa podedes baixar á rúa, pero como so se pode estar unha hora,
aínda tedes moito tempo para estar na casa. Aquí tedes unha serie de
exercicios para facer comigo e moveros un pouco.
E agora, para despois de facer exercicio, imos terminar facendo unhas posturas
de ioga para relaxarnos e estirar o corpo: 
Reto da semana:
Fai dúas figuras de equilibio ximnástico (acrosport) cun familiar de casa e
sácate unha foto. Aquí déixote algún exemplo pero podes facer outras diferentes:




Envía se queres fotos das posturas ximnásticas de acrosport para que vos poida
ver. Correo: edu.fisica.alfonso@gmail.com



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Traballo para o luns 27 e martes 28


Empezamos vendo un vídeo se podedes, senón deixádeo para o 

final.

¡Llegan los mosquiteros!

Aprende a distinguir a nuestras aves migratorias favoritas.



Como aves cercanas al ser humano, su presencia es un indicador de la buena calidad ambiental de nuestros pueblos y ciudades. Donde hay vencejos, golondrinas y aviones, el entorno es más saludable para las personas.Se trata de animales muy beneficiosos, que ingieren una gran cantidad de insectos voladores. Por ejemplo, una golondrina, cuya dieta se basa principalmente en moscas, mosquitos, hormigas voladoras, avispas, chinches y pequeños escarabajos, puede consumir unos 60 insectos a la hora (unos 850 insectos diarios), lo que representa unos 150 gramos de insectos al día por golondrina; esto supone unos 55 kilos de insectos consumidos por cada golondrina al año, o lo que es lo mismo, 310.250 moscas-mosquitos anuales.
A la gente les suelen molestar por sus sonidos y sobre todo, por las deposiciones.
La destrucción de sus nidos, las molestias a los mismos o dañar a estas aves podría ser considerado un delito por la leyes estatales, ya que se trata de especies protegidas. La retirada de nidos está prohibida.
Curiosidades
La hierba de la golondrina, es una planta cuyos usos medicinales se reconocen desde época prehispánica.

Contesta a estas preguntas:

¿Qué tipo de aves son?

¿Qué significa beneficiosas y deposiciones?

¿Por qué son beneficiosas?

¿Qué es lo que le molesta a la gente?

¿Por qué crees tú que son especies protegidas?


Problema.
Si una golondrina come 150 gramos de insectos al 

día, ¿cuántos insectos comerán 25 golondrinas? ¿ y 100

golondrinas? (Recuerda que para multiplicar por 10, 100, 1000...se hace
 directamente)

Vocabulario: golondrina en galego é anduriña
vencejo en galego, cirro.


Para debuxar unha golondrina e facer manualidades:



Poema de Gustavo Adolfo Bécquer (poeta español).



Encantaría recibir algunha foto ou documento deste traballo!!!! Podedes mandarmas por tokaap ou correo electrónico: pazalvarezluz9@gmail.com

Correximos o do venres.
.
Escribe con letra:
9 7 3:  Novecientos setenta y tres.
1. 0 6 5; mil sesenta y cinco.
6.3 0 7: seis mil trescientos siete.
5 3 1:  quinientos treinta y uno.
4 9. 0 0 2: cuarenta y nueve mil dos.
3 6 2. 1 7 9: trescientos sesenta y dos mil ciento setenta y nueve.

Escribe con cifras:
Cuatrocientos veintiséis: 426
Mil setenta y dos: 1.072
Ciento ochenta y uno: 181.
Veinticinco mil trescientos noventa y tres: 25. 393
Ochocientos mil doce: 800.012

Descompón de dos formas diferentes:

Ejemplo: 7 0 6: →  7C+ 6 U →   700 + 6
6 7 2: 6C + 7D + 2U, 600 + 70 + 2
7. 0 8 4: 7UM + 8D + 4U, 7.000 + 80 + 4
2 9. 5 0 4: 2DM + 9UM + 5C + 4U, 20.000 + 9.000 + 500 + 4
6 2.1 3 5: 6DM + 2UM + 1C + 3D + 5U, 60.000 + 2.000 + 100+ 30 + 5
Clasifica os substantivos destacados en comúns e propios.
Comúns: casa, irmáns, películas, aventuras, deberes, mestras, verán, praia e parque.
Propios: A Coruña, María, Noelia, francisco, Luz, Ana, Sada e Sara

Contesta as preguntas:
¿Quen escribe a carta? Sara
¿Quen é o destinatario? María
¿Que desexa Sara? Que chegue o verán para xogar xuntas.

Completa: (os que non sabedes contestar, mirade nesta páxina máis abaixo, traballo do,mércores, 22)
Os animais segundo se teñen ou non esqueleto interno poden ser: 
vertebrados e invertebrados.
Exemplos:.......
Segundo a súa forma de reproducirse poden ser: ovíparos e vivíparos.
Exemplos:...
Segundo a forma de alimentarse: carnívoros, herbívoros e omnívoros.
Exemplos:...
Segundo a forma de desprazarse: andando ou correndo, voando, reptando e saltando.
Exemplos:...
-Non poño os exemplos porque cada neno poñeríaos distintos.



Inglés para a semana do 20 ao 24 de abril 

Esta semana imos continuar repasando a comida.

Déixovos unha historia contada por Steve e Maggie,personaxes que xa coñecestes a semana pasada. Repasaredes con eles “food”, “days of the week” e “I like/I don´t like”.

https://www.youtube.com/watch?v=xQJeIPzG9mQ

Tamén dúas cancións:

Are you hungry?
https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0

Do You Like Spaghetti Yogurt?

https://www.youtube.com/watch?v=ddDN30evKPc

E como esta semana é o día do libro, un conto. Enjoy!

"We're Going On A Bear Hunt" Animated Story
https://www.youtube.com/watch?v=Waoa3iG3bZ4

Traballo para o venres, 24



Empezamos repasando.

Escribe con letra:

9 7 3:  ..........................................................................
.
1. 0 6 5; ................................................................................

6.3 0 7:  ...............................................................................

5 3 1:  ..................................................................................

4 9. 0 0 2:  ..........................................................................

3 6 2. 1 7 9:  ...............................................................

Escribe con cifras:

Cuatrocientos veintiséis: ..................

Mil setenta y dos: ..................

Ciento ochenta y uno: ...........................

Veinticinco mil trescientos noventa y tres: ..................

Ochocientos mil doce: ........................

Descompón de dos formas diferentes:

Ejemplo: 7 0 6: →  7C+ 6 U →   700 + 6

6 7 2: .........................................................................

7. 0 8 4: ....................................................................

2 9. 5 0 4: .................................................................

6 2.1 3 5: ..................................................................


Le e fíxate nesta carta.
                                                              
                                                                         A Coruña, 24 de abril

Ola María:

Estou na casa cos meus irmáns Noelia e Francisco

Estivemos vendo unha película de aventuras e agora imos

facer os deberes que nos puxeron as mestras Luz e 

Ana. Estou desexando que chegue o verán para poder 

ir a Sada e xuntarnos na praia e no parque para xogar...


Ata vernos,
                  
                     Sara


Exercicios:

Clasifica os substantivos destacados en comúns e propios.

Comúns                                          Propios
............................                               ...........................
............................                               ..........................

Contesta as preguntas:

¿Quen escribe a carta? ..................................................................

¿Quen é o destinatario?................................................................

¿Que desexa Sara?..........................................................................



Completa: (os que non sabedes contestar, mirade nesta páxina máis abaixo, traballo do,mércores, 22)

Os animais segundo se teñen ou non esqueleto interno poden ser: 

............................... e.......................

Exemplos:

Segundo a súa forma de reproducirse poden ser: ............................


e ..........................

Exemplos:

Segundo a forma de alimentarse: ............................,

 ..............................., e ............................

Exemplos:

Segundo a forma de desprazarse: ............................, 

..............................., ............................... e ................


Exemplos:

  • Para ver en familia, se queredes.
https://www.youtube.com/watch?v=J7gZP0JSbDc (canción de Quijote y Sancho)

 https://www.youtube.com/watch?v=wh3eZEnz_P4 

(Muiñeira de chantada en hip hop).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Traballo para o xoves, 23

Solución ás adiviñas: caracol e a lingua. (Seguro que as acertástedes)

"Día do libro"💙💚💛


23 de abril de 2020
El Día del Libro para niños
La fecha escogida, el 23 de abril, es además, una fecha muy especial para la literatura. Un 23 de abril de 1616 fallecían Cervantes y Shakespeare. Por este motivo se celebra este día.
Shakespeare fue un escritor inglés muy famoso (aún lo es) y Cervantes un escritor español universal (sus libros están traducidos a todos los idiomas más importantes). Su libro más conocido es “el Quijote”
Vídeos:
En  el primer vídeo podéis escuchar las aventuras de D. Quijote de la Mancha. (Para niños).

https://www.youtube.com/watch?v=c-eQCKYPM_c




Aquí os dejo unas frases y unos dibujos. En internet hay 

muchos más.










Traballo:

Agora vós tedes que  facer unha frase e un debuxo, (coloredo).

(Non se pode copiar).

Se lle facedes unha foto, podedes mandarma por tokaap ou ensinarma na primeira videoconferencia que teñamos.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Educación Física

O tempo na casa segue, pero non podemos deixar de movernos e facer algo de exercicio. Esta semana aprenderemos algo sobre o noso corpo e faremos exercicios e retos de equilibrio.

Aquí tedes unha canción sobre os ósos do corpo coa que aprender e divertirse bailando:

Vídeo-> https://www.youtube.com/watch?v=ujAVv8xABD0

Agora aprenderemos sobre o aparato do noso corpo que déixanos movernos e xogar, e que se chama aparato locomotor.

Vídeo-> https://www.youtube.com/watch?v=ujAVv8xABD0&t=17s



Despois de ver o vídeo responde as seguintes preguntas:


1- Cantos músculos temos?
2- Cantos ósos temos?


Agora uns exercicios para mellorar o equilibrio:

- Camiña polo corredor da túa casa cun rolo de papel na cabeza.
- Agora fai o mesmo pero camiñando cara atrás.

Reto da semanaSenta no chan, pon un rolo de papel na sobre a túa cabeza e levanta sen que se caiga.

Envía se queres as respostas das preguntas do vídeo xunto co teu reto para que vos poida ver ao correo edu.fisica.alfonso@gmail.com







Traballo para o mércores, 22



  • Hai que seguir coa lectura todos os días (en galego ou
castelán). mundoprimaria.com/lecturas-para-niños-

primaria (que escollan segundo o  seu gusto).

https://orellapendella.gal/  Páxina en   galego

Vale outro libro que teñades.

  • Facer la páxina  117 de ortografía "b, mp, bl,br"
  •  Vamos a repasar desde os primeiros temas.   Hoxe 
empezamos por naturais.

  • Empezamos vendo este vídeo.




Estudalo ben porque máis adiante vou poñer traballos 

sobre iso.

Adiviñas para aprender e adiviñar.(podedes mandarme o 
resultado por tokAap ou chat do tokAap)

Xamáis poño mala cara

ainda que sempre de dean col.

¿Quen son?

------------------------

Unha señorita

moi enseñoritada

que sempre vai en coche

e sempre vai mollada.

¿Que é?

Correximos o traballo de onte.

Febre é un aumento da temperatura corporal e un síntoma de que o noso corpo non está ben. Por iso é un síntoma do coronavirus, debido a uns xérmenes que poden ser bacterias ou virus.No caso do coronavirus , xa o di a palabra, é un virus.
A temperatura do noso corpo se está ben está entre 36º ou 37º,  dependendo das persoas.

Preguntas: 1ª B.    2ª ordenada quedaría así: B, A, C

3ª Non é fiable mirar a febre coa man porque podémola ter moi quente ou moi fría e o resultado sería diferente.


3 6.8 9 2 + 5 3 4 7 + 2 0 7 9 = 4 4. 3 1 8

7 0. 5 9 3 - 6. 8 2 7 = 6 3. 7 6 6 

4 7 0 9 2 x 9 = 4 2 3. 8 2 8


3 5 1 8 4 : 4 = 8. 7 9 6

Por se alguén se esquecíu de como se fan as probas.

Prueba de la resta:  63.766 + 6.827 = 70.593

Prueba de la división: 8.796 x 4 + 0 = 35.184

Correximos os problemas do luns.

1º.- 3 5 + 6 = 41 años papá

2º.- 2 4 x 5 = 120 refrescos

3º.- 684: 4 = 171 aguacates en cada caja.


Mañá celebraremos o día do libro!!!!  💓


---------------------------------------------------------

Traballo para o martes, 21


Hai que seguir coa lectura todos os días (en galego ou

castelán).

Quen se atreve a facer este ditado?.


Texto para traballar naturais e comprensión lectora.

Cando temos febre, o normal é poñer a man na fronte para 

comprobar se está quente. Pero non podemos fiarnos do

que percibe a man. Por iso se inventaron os termómetros.

Os primeiros termómetros foron de líquido: de alcohol ou 

mercurio. O seu funcionamento baséase na dilatación do

líquido. Se a temperatura aumenta, o líquido que contén o

tubo dilátase .Por iso sobe o nivel e marca máis

temperatura. Hoxe en día utilízanse termómetros dixitais que

non rompen e son moi fiables.

Investigade que é a febre e por que se produce. 

Pedide axuda se o necesitades.(Podemos mirar en google).





















Escolle a resposta correcta.

1º.- De que trata este texto?

A. Explica como previr a febre.
B. Explica como se mide a febre.
C. Explica como baixa a febre.

2º.- Fíxate na estrutura e ordena as tres partes do texto.

A.- O funcionamento dos primeiros termómetros.
B.- A invención do termómetro como instrumento fiable para medir a temperatura.
C.-A maior predición dos termómetros dixitais.

3º.- Razoa. Por que non podemos fiarnos do que nota a man?


Colocamos e resolvemos:

Repasar táboa do 9.

3 6.8 9 2 + 5 3 4 7 + 2 0 7 9 =

7 0. 5 9 3 - 6. 8 2 7 =

4 7 0 9 2 x 9 =

3 5 1 8 4 : 4 =

Á resta e á división facédelle a proba.

Otra forma de aprender. Jugamos con las matemáticas.


Inglés para a semana do 14 ao 17 de abril

Repasamos o vocabulario da comida(tema 4 do libro de inglés e  libreta)
Aquí tedes uns vídeos sobre alimentos:





E tamén varios xogos



Traballo para o luns, 20


Feliz inicio de semana 💪

Lingua castelá
  • Lectura:
- Unos veinte minutos, de cualquier libro o de esta página.

mundoprimaria.com/lecturas-para-niños-primaria (que 


escojan según su gusto).

- Ortografía: durante todo el curso repetimos estas dos reglas:

  • Se escribe m antes de b y p.
  • Se escribe b delante de r y l.
Para repasarlas tenéis que hacer la página 116 del cuaderno de 

trabajo de lengua.


Matemáticas

  • Una Página de problemas de la libreta de Rubio.


  • Los que no la tengáis, hacéis estos tres problemas.

1.- Mi mamá tiene 35 años y mi papá 6 más que mamá. 

¿Cuántos años tiene papá?


2.- En la fiesta de fin de curso se consumieron 5 cajas de

 refrescos. Si cada caja contenía 24 refrescos, ¿Cuántos

 refrescos  se consumieron?


3.- Para distribuir 684 aguacates en 4 cajas, ¿Cuántos hay 

que poner en cada caja? (distribuir es igual que repartir, colocar) 

Trabalinguas

Para memorizar. 

                Pepe Quinto

          contou de contos 

                un cento.

          e  un rapaz dixo

                contento:

         cantos contos contas,

                Pepe Quinto?



Corregimos los ejercicios de matemáticas del viernes.

1.-         2,1 → parte entera = 1, parte decimal = 0,1
              6,89 →  parte entera = 6, parte decimal = 0,89
              32,03 → parte entera = 6, parte decimal = 0,03
              16,5 → parte entera = 16, parte decimal = 0,5

2.-         5,4 = 5U + 4 d →   Se lee: cinco coma cuatro décimas → cinco unidades y cuatro décimas.
             56,87 = 56 U + 87c →Se lee: cincuenta y seis coma ochenta y siete centésimas → cincuenta y seis unidades y ochenta y siete centésimas.    (Tiene más soluciones, puse la más sencilla)

3.-         53,72                                       71,08
             6,58                                          6,89
             9,04                                          0,32

4.-        18,62                    5,03                         27,30

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Lingua galega


- Lectura de calquer libro en galego (vinte minutos mínimo). 

Se non tedes libro en galego, podedes entrar nesta páxina:




- Copiade esta poesía con boa letra e sen ningún fallo. (cada verso
nun renglón)

Mentres o vento zoaba

dous reiseñores de prata

ían de acá para aló

polo ceíño da praza.


Cando o vento rematou

de dicir roucas palabras,

os reiseñores, felices, 

acompañárono á fraga.

                Antonio García Teijeiro

Vocabulario: reiseñores:  paxaro que canta moi ben.

fraga: bosque con distintas especies de árbores.


Contesta a estas preguntas.

a) Rodea as palabras do poema que conteñan o son z.

b) Escribe tres palabras con: za, zo, zu, ce e ci.

c) Cántas estrofas ten o poema?

d) Cántos versos?


Matemáticas



Ciencias naturais


Experimento para o fin de semana:

htpps://www.youtube.com/chanel/UCRw4KrWMAdUyXswEs

WrrcMw

Correximos traballo de onte.

Problemas: 

1º.- 5 0 + 30 = 80 cromos

2º.- 7 0 0 - 2 0 0 = 5 0 0 canicas

3º.- 2 0 + 10 +30 = 6 0 rotuladores


Para esta fin de semana tedes que ver este vídeo do 

museo do Prado (Madrid). Vaivos a encantar, xa mo 

diredes por tokApp ou cando vos chame.(museo del Prado para 
niños)




Bo fin de semana!!!😃😍

-------------------------------------------------------------------------------

Lingua castelá

  • Lectura:
- Unos veinte minutos, de cualquier libro o de esta página.

mundoprimaria.com/lecturas-para-niños-primaria (que 

escojan según su gusto).

- Hacer un dibujo y un texto sobre: "La primavera".


Pensad antes de hacerlo: ¿Qué es la primavera? ¿Cómo son los días? ¿Qué tiempo hace? ¿Qué pasa en la naturaleza?¿Me gusta?¿Qué me gustaría hacer esta primavera? Cómo me siento?...(mínimo ocho renglones) y recordad poner puntos y comas. No olvidéis colorear el dibujo.

Ciencias sociais

Exercicios 35 e 38 da páxina 77 do libro de sociais.

Seguimos co  vídeo.


https://www.grupo-sm.com/es/yoaprendoencasa-educacion-primaria-ciencias-sociales

Matemáticas

Resolver estos tres problemas.





- Recordade que hai que facer exercicio.                                                                                                       
- Solución dos exercicios de lingua e da adiviña.


1.- cestiña, bocadiño, caixiña  e  potiña, son diminutivos.

     casona, manaza, cochazo  e planetazo, aumentativos.

2.- Había que rodear estas:

camiño, cociña, mazo, corazón, balcón, melón, camión, adiviño, pazo e cazo.

3.- Dediño e dedazo ou dedón.

Chaquetiña e chaquetaza.

Barquiña e barcaza ou barcona.

Cadriño e cadrazo ou cadrón.

- A solución da adiviña é a lúa  (a qué era fácil).

                             Ata mañá e a xogar!!!!😍

--------------------------------------------------------------------------


Ciencias naturais

Outros vídeos para xogar e aprender, para máis dun día.



Lingua galega

Copiar e facer os exercicios seguintes.

1.-Clasifica as seguintes palabras segundo indiquen 

tamaño pequeno ou grande. (Diminutivos e aumentativos).

cestiña         cochazo            bocadiño          casona

portiña         manaza             caixiña              planetazo


2.- Rodea as palabras que non sexan aumentativos nin 

diminutivos nestes grupos de palabras.

- Camiño      olliño        culleriña        libriño       cociña   

- mazo         corazón     planazo        balcón      cullerón

- gatiño        biquiño      melón           solazo      camión
  
- adiviño      rapaciña    pazo             peliño       cazo


3.- Escribe un aumentativo e un diminutivo para estas 

palabras: dedo, chaqueta, barca e cadro.


Unha adiviña

Sen traballar teño cartos;

sen morrer son nova e vella

e sen comer carne ou caldo

moitas veces estou chea. 

Saberías o meu nome?

(Esta é moi fácil, espero que todos sexades capaces de adiviñala)


Correximos o de onte, se algo está mal volvede a facelo.

4 5 7 2 9 + 8 1 3 6 + 4 7 5 = 5 4. 3 4 0

7 8 2 0 1 - 9 3 6 4 = 6 8. 8 3 7 

3 8 1 6 7 5 x 4 8 =1 8. 3 2 0. 4 0 0 


6 3 8 1 7 4 : 6 = 1 0 6. 3 6 2 

Ex. 1 de lingua, correxir.

miña, voso, meu, meu

Os demais teñen moitas solucións.



Traballo para o martes, 14 de abril



Lingua castelá

  • Lectura:
- Uns vinte minutos, de calquera libro ou desta páxina.

mundoprimaria.com/lecturas-para-niños-primaria (que 

escollan segundo o seu gusto).
  • Ortografía: reglas de acentuación (démolas  ao principio do
curso), repasar o  cadro da páxina 106 e facer a páxina 107 do 

caderno de lingua castelá.

Lingua galega

Copiar e facer.

1.- Escolle os determinantes posesivos axeitados para 

cada oración.

- Mariña é a túa/miña mellor amiga desde que iamos á 

gardería.

- Manuel esqueceu facer os seus/súas deberes a fin de semana

 pasada.

- O voso/teus piso está naquel edificio que se ve alá arriba.

- Se mo regalaron a min, é o meu/teu libro.

- Estás invitado ao teu/meu aniversario, que celebraremos mañá á 

tarde.

2.- Escribe un substantivo que concorde con cada un dos 

seguintes determinantes posesivos.

A nosa .................         Os vosos ...............,.

As túas ................         O seu .....................

3.- Escribe unha oración con estas palabras: ollos, vila e pai. 

Deben conter un posesivo.


Matemáticas


- Repasa la tabla del 4, 6 y 8.

- Coloca  y resuelve.

4 5 7 2 9 + 8 1 3 6 + 4 7 5 =

7 8 2 0 1 - 9 3 6 4 =

3 8 1 6 7 5 x 4 8 =

6 3 8 1 7 4 : 6 = 

Trabalenguas para memorizar

Ese dicho                           

que te han dicho               

que han dicho                    
                                        
que he dicho yo.                

Ese dicho 

yo no lo he dicho

porque si yo 

lo hubiera dicho,

estaría mejor dicho

por haberlo dicho yo.








Inglés para a semana do 30 de marzo ao 3 de abril:

Repasamos os días da semana e os meses con estes vídeos:
https://www.youtube.com/watch?v=mXMofxtDPUQ
https://www.youtube.com/watch?v=-d3jkbP1xc8

Repasamos as cores, os números, as partes do corpo... e movemos un pouco o esqueleto!:
https://www.youtube.com/watch?v=UTLTpCYk-ts
https://www.youtube.com/watch?v=0TgLtF3PMOc
https://www.youtube.com/watch?v=h4eueDYPTIg

E se nos apetece, xogamos ao bingo e facemos puzzles:
https://arbolabc.com/numeros-en-ingles/rompecabeza-contando-por-10
https://arbolabc.com/colores-en-ingles/bingo


Traballo para o venres 3




Lingua Castelá

  • Lectura:
- Uns vinte minutos, de calquera libro ou desta páxina.

mundoprimaria.com/lecturas-para-niños-primaria (que 

escollan segundo o seu gusto).


Matemáticas



sociais

  • Exercicios 26, 27 e 28 da páxina 76

Para Semana Santa non hai deberes. 

Recomendo seguir facendo lectura, facer exercicio físico, 

xogar moito, ver pelis...
  • Películas: 
Tintín aterrizaje en la luna.

Las aventuras de Tadeo Jones.

Asterix y Cleopatra. 


Traballo para o xoves 2

Resultado das adiviñas:

a) As estrelas           b) A neve


  • Ficha de matemáticas


Lingua Castelá


  • Lectura:
- Uns vinte minutos, de calquera libro ou desta páxina.

mundoprimaria.com/lecturas-para-niños-primaria (que 

escollan segundo o seu gusto).



Lingua galega

Trabalinguas   

- Podador que podas parra,

Ti podas parra 

ou parra podas toda

-Nin podo a miña parra,

nin a miña parra podo,

que podo a parra 

do cura de Poio.



Traballo para o miércoles 1



Lingua Castelá


  • Lectura:
- Uns vinte minutos, de calquera libro ou desta páxina.

mundoprimaria.com/lecturas-para-niños-primaria (que 

escollan segundo o seu gusto).
  • Ortografía: reglas de acentuación (démolas  ao principio do
curso), repasar o  cadro da páxina 106 do caderno de lingua castelá

 e facela.



Lingua galega e naturais

Unha tonelada de axuda

Os veciños de María conseguiron para unha nena, unha 

cadeira de rodas nova. Entre todos, lograron reunir

1.000 quilos de tapóns procedentes de envases de bebidas, 

aceite, salsas, deterxentes, cremas, etc. Logo, vendéronos

a unha empresa de plásticos para recadar diñeiro.



O  plástico co que están fabricados as tapas e tapóns adoita 

ser máis valioso que o resto do envase, pois recíclase 

mellor. Se se deposita o tapón xunto co seu envase no con-

tedor amarelo, mestúrase con outros tipos de plástico e en -

súciase. Por iso é mellor reciclalos por separado. Hai empre-

sas que converten os tapóns en novos envases e produtos.

Vocabulario: cadeira  (moble para sentarse).

- Os veciños de María para que querían os tapóns?

- Por que é valioso o plástico dos tapóns?

- De que envases poden ser os tapóns?

- Por que hai que reciclalos por separado? 

- Os tapóns recíclanse ou reutilízanse? Explica a resposta?


Dúas adiviñas


a)   Un pratiño de abelás           b) Unha  saba branca

      que acordan de noite                          sen algodón

      e deítanse pola mañá.              que cubre a terra toda

                                                                    e o río non.


(Resultado das adiviñas mañá)


Traballo para o martes 31


  • Ficha de matemáticas


Podedes copiala e facela



Lingua Castelá


  • Lectura:
- Uns vinte minutos, de calquera libro ou desta páxina.

mundoprimaria.com/lecturas-para-niños-primaria (que 

escollan segundo o seu gusto).

- Os xogos da páxina 46 e 47 do caderno de lingua castelá, se os 

tendes feitos, facedes outra cousa.


sociais

  • Exercicio 13 e 14 da páxina 70

- Lembrade de facer o cadro das emocións. Está ao final 

desta páxina co traballo de música.

- Tamén os exercicios de ximnasia de Alfonso.

                    
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





Traballo para o luns 30



Lingua Castelá


  • Lectura:

mundoprimaria.com/lecturas-para-niños-primaria (que escollan 

segundo o seu gusto).
  • Exercicios de ortografía:






Matemáticas


  • Coloca y resta.
500 - 458 =

945 - 850 =  

2961 - 793 =

  • Coloca y resuelve
 362951 : 7 =
  • Escribe con letra.
2.680 

56.084

329. 163

  • Fichas de matemáticas




Naturais


  • Contesta:

Como se chama o paso de estado gasoso a estado líquido?

C...............

O paso de estado sólido a líquido?   F..............

O paso de estado líquido a estado gasoso? V.............

E o paso de líquido a sólido?  S....................


Unha bruxa fai este brebaxe: rabos de lagarta, ollos de sapo, casca 

de faia, dentes de rato....Kraskatabullí, kraskatabullá, o meu 

encantamento de aquí sairá.

Que clase de mestura é?   .........


Vocabulario: faia, tipo de árbore. Casca, pel da árbore.

             ---------------------------------------------------------

Traballo para o venres 27



Seguro que acertáchedes as adiviñas! Algúns xa me

mandaron o resultado. Empecei por unhas fáciles, pero... 

iranse complicando. O resultado da1ª é a buxaina ou 

trompo (en castelán peonza).

Resultado da 2ª: a gata.


Lingua Castelá


  • Lectura:

mundoprimaria.com/lecturas-para-niños-primaria

  • Ortografía: "Palabras con "hie-, hue-.    

Lembrade:  escríbense con  "h" todas as palabras que 

teñen hie, hue.


  • Páxinas 84 e 85 do caderno de lingua castelá. 

Ciencias sociais


  • Exercicios 24 e 25 da páxina 75 do libro de sociais.


Artística

  • Un debuxo Libre.


Para a fin de semana mándovos estas direccións, poden 

ser outras que cos gusten a vós.




PARA CANTAR Y BAILAR


Lembrade que ao final desta páxina hai cousas 

interesantes de música e E.F.




Traballo para o xoves 26



Matemáticas


  • Unha páxina da libreta de Rubio de problemas.
  • Para os que non tendes a libreta.

1º.- Juan tiene 96 euros, María el doble que Juan y Pedro 

la mitad que María.


¿Cuánto dinero tiene María?

¿Cuánto dinero tiene Pedro?

¿Cuánto dinero tienen entre todos?


2º.- El colegio compró 120 libros para la biblioteca. Si cada 

libro cuesta 18 euros. ¿Cuánto cuestan todos?



Lingua galega


Adiviñas:

  • Para aprender e poñer as neuronas a traballar.

(Resultado das adiviñas mañá)

Para que eu baile                   Que cousiña será para adiviñar

póñenme a capa                     que ten orellas coma o gato, 

porque sen capa                             pés coma o gato,

non podo bailar;                            rabo coma o gato,

e para que eu baile                        ollos coma o gato                    

tíranme da capa                               e gato non é?

porque con capa 

non podo bailar.


Naturais


Agora uns experimentos, coa axuda dun maior.

(Póñovos dous por si non tendes algún material).


  • Descomposición da auga osixenada.

https://youtube.com/watch?v=QiGaFy9eWtw


  • Fábrica de auga.....
https://youtube.com/watch?v=DIRNhZdaEL4






Traballo para o mércores 25

Lingua castelá


Lectura “ Noticias de última hora.” Comprensión lectora, 

entrena a túa lectura e mellora a memoria. Páxinas 

101 – 102 caderno de lingua castelá.


Matemáticas


Coloca e resolve:

3 4 7 1 + 6 0 4 9 + 8 3 =

5 7 2 9 1 - 8 3 5 4 =





Lingua


Copia e aprende este trabalinguas.


Una vaca, pega, meda,

chapeteada, xorda e cega;

se a vaca non fora pega, meda,

chapeteada, xorda e cega,

non tería fillos pedos, medos,

chapateados, xordos e cegos.


Ánimo, o próximo día tocan unhas 

adiviñas!!





Traballo para martes, 24 de marzo


Lingua galega.

Le, corrixe as faltas, escribe e responde.

O BAÑO

todas as noites antes de cear doume unha ducha rápida pero os sábados báñome durante 

moito tenpo. como xa son maior e teño oito anos pódome bañar eu só. Primeiro enprego 

unha esponxa moi suave para enxaboarme o corpo e despois lávome o pelo cun champú 

que cheira a froitas. ademais gústame moito encher a bañeira pero non o fago, como nos 

din no cole e tamén miña nai, non debo facer iso porque hai moitos lugares onde non hai 

auga e persoas que non poden utilizala. despois quedo un intre dentro da bañeira xogando 

cun varquiño que me regalaron polo meu aniversario. Estou tan a gusto que non me dou 

conta que se fai tarde. Ao final ten que vir miña nai a sacarme. (Pista, 7 faltas)


Responde:

Cando se ducha?

Que día da semana se baña máis tempo?

Cantos anos ten o neno?

Quen lle axuda a bañarse? Por que?

Que é o que fai primeiro?

Cres que fai ben non enchendo a bañeira? Razoa a resposta?

Escribe as palabras esdrúxulas.

Busca un diminutivo.


Lingua castelá

Descrición de lugares, páx. 76 do caderno de lengua.


Sociais

Exercicios 19 e 20 da páx.73

  • Todo o traballo o podedes facer nunha libreta ou en folios.


Recomendo mirar estes canais, sobre todo, os que non tedes  internet. 

ClanTV. Para nenos de  8 a 10 anos de 10 – 11 horas da mañá.

TVG 2. Emitirá contidos educativos entre as 11 e as 13 horas




Traballo para o luns 23 de marzo.

Lingua galega.

 Le e contesta as preguntas.

AS BALEAS

As baleas son uns animais enormes que poden alcanzar os vinte metros de longo. Pertencen ao grupo dos mamíferos mariños coñecidos como cetáceos. Non son peixes porque teñen sangue quente, respiran a través de pulmóns e paren as crías que maman.

Malia o seu tamaño aliméntanse de plancto. O plancto está formado por pequenos animais que viven na superficie do mar. Fórmano millóns de larvas (Krill) que cando se fan grandes se transforman en cangrexos, gambas ...

A balea para comelos, abre a boca e traga unha grande cantidade de auga. A auga fíltrase e devólvea ao mar. O plancto queda atrapado nunha especie de filtro e sírvelle de alimento. Logo volve a tragar outra grande cantidade de auga e así moitas veces. Desta maneira o animal más grande da Terra aliméntase duns animalíños que nin sequera se ven a simple vista.

Hai dous tipos de baleas principalmente: as dentadas (como o cachalote e a candorca) e as barbadas (como a balea xorobada e a azul. De todas elas a máis grande é a balea azul.

A que grupo dos mamíferos pertencen as baleas?

De que se alimentan?

Que é o plancto?

Como collen o plancto as baleas?

Que dous tipos de baleas hai?

Cal é a máis grande?

  • Podedes facer todo  o traballo nunha única libreta ou en folios.


Matemáticas:

Colocar en vertical e resolver.

5 6 7 8 4 X 8 =

3 5 1 9 0 3 : 6 =




Para os que non tedes internet recomendo:
  • ClanTV. Emite contidos educativos. De 8 a 10 anos de 10 – 11 horas da mañá.
  • TVG 2. Emite contidos educativos entre as 11 e as 13 horas.

Inglés para esta semana

Repasar os días da semana, os meses e as estacións. Aquí vos deixo uns vídeos

https://www.youtube.com/watch?v=36n93jvjkDs
https://www.youtube.com/watch?v=v608v42dKeI

https://www.youtube.com/watch?v=ksGiLaIx39c

E para que movades un pouco o esqueleto!

https://www.youtube.com/watch?v=388Q44ReOWE
https://www.youtube.com/watch?v=cZeM18fPbvI



-------------------------------------------------------------------------------------------------------



TRABALLO PARA ESTOS DÍAS QUE ESTADES NA CASA 



Tiven en conta o material que tedes todos na casa ou que teriades que ter.



Traballo para a primeira semana


  • Lingua castelá:
    • Lectura, exercicios de comprensión da mesma, exercicios para mellorar a atención, velocidade e memoria. Páxinas 79, 80, 91, 92, 101, 102, do caderno de lingua castelá. (Cada día dúas páxinas).
    • Tamén podedes facer os xogos das páxinas 46, 47.
    • Escribir un conto inventado. Ten que ter título, quince liñas como mínimo e con debuxos relacionados. Presentarase: un folio para a portada co título, e un folio ou dous para o conto e os debuxos. (Boa presentación ). (Tempo toda a semana)
  • Matemáticas:
    • Facer todos os días contas: unha suma, resta, multiplicación e división.
    • Repasar a táboa.
    • Facer problemas da libreta que temos de Rubio (4 problemas cada día, é
      dicir unha páxina).
  • Sociais:
    • Rematar de estudar o tema 4, xa explicado.
    • Visualización duns videos en internet.
  • Naturais:
    • visualización duns videos en internet




Direcciónes de internet: 3º EP

http://www.mundoprimaria.com 3º EP (tedes exercicios de lengua, mate...)

http://www.reglasdeortografía.com/testcompre2ciclo01.html para traballar ortografía e comprensión.




De música:

Dende a aula de música gustaríame plantexarvos, para esta semana, a seguiente actividade: Escoitamos, sentimos.

É unha proposta auditiva (unha audición, xa sabedes, boca cerrada e oídos moi abertos) na que escoitaremos cinco grandes obras musicais para despois escribir o sentimiento que nos provoca (alegría, tristeza, medo, amor, loucura…); un pequeno conto, historia ou película que nos imaxinemos ao escoitar; por último, os instrumentos ou voces que soen  e recoñeces.

Pódese facer individualmente ou ¡con toda a familia!
Pincha nos enlaces e deixa voar a  túa imaxinación.

Audición 1:

Audición 2:

Audición 3:

Audición 4:

Audición 5:


Segue este esquema se o prefieres.

AUDIO
SENTIMENTO
HISTORIA, PELÍCULA
INSTRUMENTOS/VOCES
AUDICIÓN 1



AUDICIÓN 2



AUDICIÓN 3



AUDICIÓN 4



AUDICIÓN 5








De Educación Física:


Con motivo de loitar contra este novo virus quedándonos na casa nas próximas semanas e para facer esta cuarentena algo máis produtiva e divertida, propoño unha serie de exercicios e retos para facer na casa.

Imos comezar facendo uns desprazamentos! Marcamos un percorrido con dous puntos nunha zoa da casa onde haxa espazo suficiente. Alí faremos os siguientes desprazamentos (podemos animar a algún familiar de casa a que os faga con vós e ides facendo relevos): 


  1. Saltos de pés xuntos adiante.
  2. Saltos de pés xuntos atrás.
  3. Manos no chan, pernas abertas, camiñamos coas manos e os pés.
  4. Saltos á pata coxa coa dereita e cara diante.
  5. Saltos á pata coxa coa esquerda e cara diante.
  6. Manos no chan, pernas abertas, e en dous tempos, alexamos ambas mans e acercamos ambos pés: alexamos mans, acercamos pés, alexamos mans, acercamos pés…
  7. Saltos á pata coxa, coa dereita e cara atrás.
  8. Saltos á pata coxa coa esquerda e cara atrás.
  9. Avanzamos dous pasos cara adiante, e realizamos un salto con medio xiro, dous pasos atrás e outro salto con medio xiro, así ata rematar.
  10. Avanzamos dous pasos cara adiante e realizamos un salto con xiro completo e repetimos ata o final do percorrido.
  11. Ras.
  12. Cangrexos.

Momento de probar as habilidades:
Cunha pequena pelota ou unha bóla de papel, realizar lanzamentos a unha pequena papeleira. Cantas veces sodes capaces de encestar?

  • 10 lanzamentos dende 1 metro.
  • 10 lanzamentos dende 1 metro y medio.
  • 10 lanzamentos dende 2 metros.
  • 10 lanzamentos dende 2 metros y medio.
  • 10 lanzamentos dende 3 metros.


Inflamos un globo:


  • Cantas veces es capaz de golpealo sen que caiga ao chan? 
  • Agora máis difícil, cantas veces eres capaz de golpealo sen que caiga mentres estás sentado no chan?
  • Búscate un compañeiro o compañeira de xogo. Agora entre os dous, cantos golpeos sodes capaces de facer sen que se caiga? Probar tamén sentados.




Ningún comentario:

Publicar un comentario